کلبه شادی

 


 

دانلود نرم افزار پلیر CyberLink PowerDVD 11.0.1719.51 Ultra
نرم افزارهای بسیاری برای تماشای DVD فیلم های با کیفیت بالا وجود دارد اما مطمئنأ یکی از معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای موجود در این زمینه PowerDVD محصول کمپانی مشهور CyberLink است. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه است. در آخرین ورژن این نرم افزار امکانات بسیار مناسبی به این نرم افزار افزوده شده که در ادامه به برخی از امکانات جدید و همچنین قابلیت های اصلی نرم افزار اشاره خواهیم داشت. این نرم افزار توانایی اجرای انواع فیلم های فیلم های با کیفیت HD ذخیره شده در DVD را داراست. همچنین فایل های ویدیویی ذخیره شده در سی دی و یا هارد دیسک خود را نیز می توانید با استفاده از این نرم افزار اجرا نمایید. می توانید برای فیلم خود زیرنویس دلخواهی را انتخاب نمایید و یا از دو زیرنویس با دو زبان متفاوت استفاده کنید.  پشتیبانی از HDMI 1.3 از جمله جدیدترین قابلیت هایی است که به این نرم افزار افزوده شده است. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده عکس با فرمت های مختلف اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
- پشتیبانی از MPEG-4 AVC (H.264), MPEG-2 HD, WMV-HD, and SMPTE VC-1
- پشتیبانی از HDMI 1.3
- امکان علامت گذاری قسمت های مختلف یک فیلم.
- عکسبرداری از فیلم با فرمت های گرافیکی مانند: BMP, PNG, JPG ,GIF
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

 

 




ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 21:17
سحر

 

 


 
دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی Corel VideoStudio Pro X4 14.0.0.342
Ulead VideoStudio از جمله بهترین نرم افزارهای ویرایش فایل های ویدیویی بوده که بسیاری از کاربران با این نرم افزار آشنایی کامل داشته اند و بر برتری های آن نسبت به نمونه های مشابه آگاه بوده اند. این نرم افزار همواره از محبوبیت بالایی در میان کاربران حرفه ای برخوردار بوده است. هم اکنون نسخه جدید این نرم افزار همراه با تغییر نامی اجباری به دلیل خریداری شدن توسط شرکت Corel با نام تجاری Corel VideoStudio عرضه شده است که امروز آن را برای شما در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم . این نرم افزار نسخه از قابلیت ها و امکانات وسیعی در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی برخوردار است و تقریبأ قادر به تأمین همه ی نیازهای کاربران در این زمینه خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را به سادگی ویرایش نمایید ، به آنها افکت های دلخواه خود را اضافه کنید و در سریع ترین زمان ممکن خروجی کار خود را رندر شده تحویل بگیرید. همچنین از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 

 


ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 21:15
سحر

 

دانلود نرم افزار PhotoFilmStrip v1.4.4 Portable
 

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان PhotoFilmStrip برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار قادر است تا عکس های معمولی را تبدیل به فیلم کند. در واقع ساخت فیلم با این برنامه طی 3 مرحله صورت می گیرد که این مراحل به ترتیب شامل انتخاب عکس ها، انتخاب نوع حرکت و اعمال تغییرات دلخواه بر روی عکس ها و در آخر رندر فیلم می باشد. پس از پایان این 3 مرحله شما می توانید فیلم ساخته شده را در یک فایل ویدیویی با کیفیت های VCD, SVCD, DVD ذخیره کنید. همچنین این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه قادر است تا فیلم ساخته شده را به صورت FULL-HD با رزولیشن 1920x1080 ذخیره کند. علاوه بر این افکت های مختلفی درون برنامه قرار گرفته اند که در مرحله دوم، مرحله اعمال تغییرات دلخواه بر روی عکس ها می توانید هر کدام از آنها را به فیلم مورد نظرتان اضافه کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به مواردی همچون قابلیت ساخت اسلاید شو، امکان قرار دادن زیرنویس روی فیلم، امکان قرار دادن موزیک روی فیلم و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 21:7
سحر

 

 

دانلود نرم افزار KMPlayer v3.0.0.1442
| نرم افزار معروف پخش فیلم و موزیک در جهان با امکانات بسیار عالی |
داشتن یک پلیر پخش فیلم و موزیک با قابلیت پخش تمام فایل های مالتی مدیا و امکانات فراوان مورد نیاز هر کاربر در امپیوتر خود می باشد. امروز در سایت میهن دانلود ورژن جدیدی از یک نرم افزار پلیر بسیار پر طرفدار را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار جدید KMPlayer یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای پخش فیلم و موزیک در سراسر جهان به شمار میرود که می توان به جرات این پلیر جدید ساخت شرکت کره ای را رغیب نرم افزارهای قدیمی شرکت های آمریکایی همچون Winamp ، JetAudio و ... دانست. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید انواع فایل های مالتی مدیا اعم از فرمت های گوناگون ویدیویی و فرمت های مختلف صوتی را در کامپیوتر خود بخش و اجرا نمایید. داشتن محیط گرافیکی بسیار زیبا و امکانات و قابلیت های فراوان آنرا به پلیری منحصر به فرد تبدیل کرده است. توانایی پخش فیلم های با کیفیت DVD در مقایسه با حجم کم آن یکی دیگر از ویژگی های این پلیر در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD می باشد. شما در این برنامه به آسانی میتوانید فیلم های مورد نظرتان را همراه با زیر نویس و در اختیار داشتن تمامی امکانات پخش فیلم تماشا کنید. داشتن انواع تنظیمات مربوط به سایز و کیفیت تصویر فیلم ها و نیز داشتن تنظیمات مختلف مربوط به کیفیت صدا از قابلیت های دیگر این پلیر بسیار عالی به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 21:4
سحر

 

دانلود نرم افزار Sony DVD Architect Pro v5.2.132
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Sony DVD Architect برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار محصولی از کمپانی معروف سونی می باشد که با استفاده از آن می توانید اقدام به ساخت منو با امکانات فراوان برای فیلم های مورد علاقه تان کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است در واقع میتوانید فایل فیلم مورد نظرتان را تنها با کشیدن و رها کردن وارد نرم افزار کنید و سپس خود به طراحی منو دلخواهتان برای فیلم بپردازید. همچنین درون نرم افزار بیش از 44 منو آماده بسیار زیبا همراه با تصویر پس زمینه و دکمه های کنترل و ... در اختیار کاربر قرار داده شده که در صورت تمایل می توانید از آنها برای منو فیلم استفاده کنید. علاوه بر این داشن تنظیمات تغییر اندازه و کیفیت تصویر با پشتیبانی از فرمت های استاندارد 4:3, 16:9, NTSC, PAL و همچنین تمام صفحه به شما کمک می کند تا فیلم مورد نظرتان را با کیفیت و اندازه های مختلف مشاهده کنید. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان رایت فیلم بر روی دیسک های DVD و Blu-ray میباشد که پس از ساخت منو فیلم می توانید آنرا بر روی دیسک های مختلف رایت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان نمایش فیلم قبل از رایت اشاره کرد که با استفاده از این امکان می توانید نواقص موجود در منو و سایر قسمت ها را قبل از رایت برطرف سازید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 


ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 21:1
سحر

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه شادی و آدرس kolbeshadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 40331
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

ترجمه نکته آموزنده
قرآن آنلاین

http://zibasazweb.persiangig.com/9.9.JPG
قران آنلاین